Οι παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος είναι προβλήματα που μπορεί να αφορούν τα οστά, τους μύες και τα σημεία που ενώνονται τα οστά, δηλαδή τις αρθρώσεις. Οποιαδήποτε διαταραχή σε αυτό το σύστημα οδηγεί σε δυσχέρεια ή αδυναμία να παραχθεί έργο ή κίνηση από την περιοχή που πάσχει, αλλά και σε πόνο. Για να διευκολυνθεί η περιγραφή αυτών των παθήσεων τις κατανέμουμε ανά ανατομική περιοχή.

Πιο αναλυτικά:

• Σπονδυλική στήλη
  • Αυχενική μοίρα
  • Θωρακική μοίρα
  • Οσφυική μοίρα
  • Άνω άκρο
  • Κάτω άκρο
service-icon-2

Επίσης χρήσιμος διαχωρισμός των παθήσεων είναι ο διαχωρισμός τους σε τραυματικής αιτιολογίας , σε μη τραυματικής και σε μεταβολικής αιτιολογίας. Αυτός ο διαχωρισμός μας βοηθαέι στην λήψη των θεραπευτικών αποφάσεων.

Στατιστικά οι πιο συχνές Ορθοπαιδικές Παθήσεις είναι οι εξής:

• Αρθρίτιδα (Οστεοαρθρίτιδα, Ρευματοειδής αρθρίτιδα)
  • Θυλακίτιδα
  • Πόνος και Προβλήματα Αγκώνα (έξω έσω επικονδυλίτιδα )
  • Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα – ωλένια νευρίτιδα
  • Κατάγματα και κακώσεις
  • Οσφυαλγία – αυχεναλγία
  • Πόνος στο γόνατο
  • Τραυματισμοί στο γόνατο
  • Πόνος στον ώμο
  • Κύφωση – Σκολίωση
  • Οστεοπόρωση
  • Τραυματισμοί μαλακών ιστών

Ιατρικές υπηρεσίες

service-icon-2

Στο ιατρείο του Δρ Αμπουχεμούντ Χάλεντ, στην Καλλιθέα, κατά την πρώτη συνάντηση γίνεται λήψη ιατρικού ιστορικού και κλινική εξέταση. Αυτά θέτουν τα θεμέλια για τα επόμενα διαγνωστικά και θεραπευτικά βήματα.

Όπου τίθεται ένδειξη, τελείται εξέταση με τον υπέρηχο, που είναι πολύ σημαντικό εργαλείο, που εξακριβώνει την διάγνωση αλλά και μπορεί να “γλιτώσει” τον ασθενή από περαιτέρω παρακλινικές εξετάσεις.

Συνήθως ο ασθενής θα λάβει κάποια αγωγή αλλά και θα ζητηθούν κάποιες παρακλινικές εξετάσεις όπως για παράδειγμα ακτινογραφίες, αξονικές τομογραφίες ή μαγνητικές.

Στην επανεκτίμηση θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις για τα επόμενα θεραπευτικά βήματα αφού έχει οριστικοποιηθεί η διάγνωση της πάθησης του ασθενούς. Όμως, θα συζητηθεί η πρόγνωση, δηλαδή πως αναμένεται να εξελιχθεί η κατάσταση του ασθενούς κι αν θα χρειαστούν ενδεχομένως άλλες θεραπείες αλλά και την πιθανή συνδρομή ιατρών άλλων ειδικοτήτων.

Στο επίπεδο του ιατρείου εφαρμόζονται όλες οι μέθοδοι της συντηρητικής θεραπείας, δηλαδή ακινητοποίηση με γύψο, θεραπευτικές εγχύσεις υπό την ακριβή καθοδήγηση των υπερήχων. Ενώ, σε περίπτωση ανάγκης για χειρουργική επέμβαση γίνεται προγραμματισμός σε ένα από τα νοσοκομεία με τα οποία συνεργάζεται ο ορθοπαιδικός χειρουργός Δρ Αμπουχεμούντ Χάλεντ.

Σύγχρονη ορθοπαιδική

service-icon-2

Η ορθοπαιδική είναι η ιατρική ειδικότητα που ασχολείται με τις παθήσες του μυοσκελετικού συστήματος. Αποτελεί μία απο τις ειδικότητες που εξελιχθήκαν ραγδαία τα τελευταία χρόνια, καθώς η τεχνολογική επανάσταση έδωσε μια ώθηση, βελτιώντας παράλληλα τα πεδία της διάγνωσης και των εφαρμοσμένων θεραπειών, προσφέροντας καλύτερα χειρουργικά εργαλεία “πιο έξυπνα”, καλύτερα υλικά, πιο ανατομικά, και πιο βιοσυμβατά, αλλά και καινοτόμες θεραπείες που προέρχονται από τις εφαρμογές της βιοτεχνολογίας.